Kasutatavus (Nädal 12)

 Positiivne: õpitavus

Heaks näiteks võiks tuua Amazoni veebilehe. Amazoni veebilehte tuntakse kui väga hea õpitavuse ja kasutatavusega veebilehte. Sellel on lihtne kujundus, mis teeb klientidel kindlate toodete leidmise lihtsamaks. Veebileht pakub ka soovitusi, mida järeldatakse ostleja ostuminevikku vaadates. See aitab leida kliendil tooteid, mis just teda kõige rohkem huvitavad. Ka ostmise protsess on väga lihtne ja kiire, mis säästab klientide aega. Kõik need funktsioonid kokku muudavad Amazoni veebilehe õppimise ja kasutamise lihtsaks ning tõhusaks kogemuseks. See on teinud inimeste elu lihtsamaks ja võimaldab neil kulutada vähem aega otsimisele ja rohkem aega tegelikule ostlemisele.

Negatiivne: õpitavus

Siia toon väga spetsiifilise näite. Kevadsemestril alustasin linuxi administreerimisega. Meie õppekeskkonnaks oli Red Hat Academy veebilehekülg. Alguses kui ma alustasin siis ei saanud ma kohe üldse aru, kuidas ma saaks ligi enda kursusele, et ma saaksin õppida. Alguses käisin koguaeg moodle-s kindlat linki otsimas, mis mind viis täpselt sinna kus ma olla tahtsin. Õpitavuse koha pealt ei ole Red hat Academy veebilehekülg kõige lihtsamini kasutatav kui mõned teised leheküljed.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Turvariskid (Nädal 14)

IT juhid ja nende rollid (Nädal 9)

Nädal 10, vaba tarkvara ja autoriõiguste suhe